Front.Manager:Tickets

Система дуже проста у використанні, її функціонал дозволяє керувати продажами онлайн, швидко та просто знаходити потрібну інформацію та приймати управлінські рішення. Робота в системі не потребує спеціальної підготовки: дводенні тренінги допоможуть розібратися з її функціями будь-якому користувачеві. А у разі виникнення проблем наша технічна підтримка з радістю усуне всі складнощі.

Система Front.Manager:Tickets призначена для комплексної автоматизації інфраструктури, аналізу ефективності та підвищення керованості бізнес-процесів у квитковому господарстві.

Характеристики системи

Система Front.Manager:Tickets чудово інтегрується із зовнішніми системами:
з обліковими системами, системами електронної комерції та електронних платежів.

    Надійність, продуктивність, масштабність;
    Безпека (технічна, операційна, фінансова);
    Відкритість до інших систем (API);
    Різні схеми продажу (абонементи, бонуси, знижки);
    Прозорість та доступність інформації для учасників;
    Формалізація взаємин між учасниками;
    Підключення до терміналів самообслуговування та інтернет-банкінгу;
    Низький рівень витрат за підтримку працездатності системи та її обслуговування.

Можливості системи

Система дозволяє:

    автоматично формувати електронний квиток,
    інтегруватися з усіма платіжними сервісами,
    інтегруватися із соціальними мережами,
    інтегруватись з іншими квитковими сервісами.

Система включає:

    комплекс рішень для організації та управління централізованою базою даних,
    комплекс рішень для участі у сервісі продажу квитків,
    додаткові модулі керування для учасників сервісу.

Система містить:

    зручний інтерфейс, окремі AРMи касира, адміністратора, оператора,
    можливість відстежувати динаміку та статус продажів онлайн,
    можливість підключати продаж різним розповсюджувачам,
    забезпечення безпеки фінансової інформації.

Основні функції системи

    Ведення централізованої бази даних концертних залів та місць проведення видовищних заходів;
    Надання інформації: про майбутні концерти, репертуар театрів та видовищні заходи у прокаті, про розміщення квиткових кас та місць розповсюдження квитків;
    Резервування та продаж квитків:

    ● касами різних розповсюджувачів,
    ● касами театрів та концертних залів,
    ● квитковими агентами
    ● інтернет-системами резервування та продажу квитків,
    ● бронювання квитків за телефоном,
    ● забезпечення роботи кур'єрів.
    Друк та контроль єдиного стандарту вхідного квитка на будь-які види видовищних заходів;
    Розрахунок комісії від продажу квитків для розповсюджувачів;
    Розрахунок та формування цінової політики для забезпечення валового доходу організаторів заходу від продажу квитків;
    Контроль фінансової інформації про хід продажу квитків з боку розповсюджувачів та організаторів видовищних заходів;
    Забезпечення контролю взаєморозрахунків між учасниками системи;
    Надання різної аналітичної інформації у вигляді звітів;
    Забезпечення роботи програми лояльності та технології повторного продажу;
    Загальні функції системи автоматизації представницького офісу:

    ● управління завданнями та нагадуваннями,
    ● ведення бази даних контрагентів,
    ● центр комунікацій,
    ● історія відносин з контрагентами,
    ● управління персоналом,
    ● аналітика та звіти.